8 Ocak 2015 Perşembe

Çiçek Kızlar/ Nehir Erdem| Kitap Yorumu #2

Yazar Adı: Nehir Erdem
Yayın Evi: Müptela Yayınları
Sayfa Sayısı: 644

Arka Kapak:
''Kendimi kapattığım yerlerin kilidi sensin... Ailemsin... Dostumsun... Rakibimsin... Sevdiğimsin... Kalbime sahip çıktığın için teşekkür ederim aşk!''


Yorumum: 
Nehir Erdem'in kaleminden çıkmış harika bir kitap. Hatalar vardı, yok diyemem fakat konu ve yazarın kalemi bana o kadar güzel geldi ki.... Belki bazı sorunlar yüzünden uzun süre kitap okumadığım için bana böyle güzel gelmiştir fakat bu benim bu kitaba bayıldığım gerçeğini değiştirmiyor.
İlk olarak kapağı eleştireceğim. Kapağı çoğu kişi beğenmese de benim hoşuma giden bir kapak oldu. Sade kapaklara aşık biri olarak, gayet sevimli bir görüntüsü var.
Karakterlere gelecek olursak ise kesinlikle favori karakterim burada Nergiz. Çok güçlü bir kız karakter, Yasemin'de öyle fakat Nergiz'in yaşadığı olay bana daha ağır geldi. Yasemin'in gevezeliğinde ve cadılığında kendimi gördüm. Sanırım şu zamana kadar hep kitaplarda favori karakterim erkekken bu 'Cadı Nergiz' sayesinde değişti. Yasemin, sakinliği açısından örnek alınabilecek bir karakter. Aynı zamanda kitapta her şeyi kafaya takabilecek ve insanı çıldırtabilecek bir karakter de olabiliyor -ki gerçek anlamda bir ara Yasemin'e sinir oldum, boğasım geldi-. Erkan *derin bir nefes alır*. Ehm öhm, sayın okuyucular bu karakterimiz benim okulda bağırarak ''Erkan'ı getirin bana,'' dediğim bir karakter. Kitabı bitirene kadar Erkan da Erkan diye arkadaşlarımı çıldırttım -kabul ediyorum-. Hatta bir ara okulun bahçesinde Erkan diye bağırdım ve Erkan adında birini benim sevgilim sandılar. Bu durum komik değildi, gülmeyin... Meğersem bahçede Erkan diye biri varmış -ki çok tipsizdi. Neyse o konuyu atlıyorum, rezil olduğum bir an bu... Soner, tam Yasemin'lik. Ne istediğini bilen, eşinin her zaman arkasında ve en önemli sadık. Bizim bu süper ikili kızlarımıza uyabilecek erkekler kesinlikle bu ikisiydi. Kitapta beni şaşırtan kısım ise Soner'in 'O' kişi olmasını beklemememdi. Daha fazla spoi vermemek için bu konuyu kapatıyorum.
Son olarak kitaptaki arkadaş bağını ve sevgiyi o kadar kıskandım ki... Bana da bulun, lütfen. Hah bir de eğer Nergiz'den daha güçlü bir kız karakter çıkmazsa, favori kız karakterim Nergiz olacak gibi görünüyor.
Bu arada Erkan karakterini okurken aynen şöyle idim;













Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML