8 Ocak 2015 Perşembe

Şimdi Mevsimi | Mim #1

Merhabalar! Kitapsever Neptün'den Ezgi'min beni mimlediğini duyunca koşa koşa bu mimi yapmaya koyuldum. Aslında vlog olarak çekecektim -ki bunun için Ezgi'ye söz vermiştim- fakat tam vlog çekeceğim sırada sesimin aşırı derecede kısık olduğu gerçeğiyle yüz yüze geldim. Neyse efendim, çok fazla uzatmadan ve sizi sıkmadan etiketlediğim kişileri söyleyeyim; Afrodit'in Güncesi'nden Ezgi'yi ve Demeter'in Güncesi'nden Ece'yi etiketliyorum. Başlasak mı ki? ^^ Ben çok eğlenerek yaptım umarım siz de eğlenerek okursunuz. ^^

1- Kışın okumalık favori bir kitabın var mı?

Kitaplarımı hiç mevsimlik olarak ayırmadım. o.O Bu soruya zorunlu olarak bir cevap vermem gerekirse yılbaşına dakikalar kala bitirdiğim kitabın adını verebilirim; Yakut Yeşil.

2- Kapağı mavi olan bir kitap?

Ihm bakalım bakalım, hangisini seçsem... O piti pitiye başvurarak Ateşböceği Yolu'nu seçiyorum. ^^


3- Yılbaşı ağacında yıldız olarak kullanabileceğim bir kitap?

Neden? *Gözleri yaşlı, hafiften burnu aktığı için çaktırmadan içine çekti*. Ayırt edemem, hepsi benim bebeklerim -uyuz olduklarımı saymazsak-. 















4- Kış tatili için mükemmel olan kurgusal bir dünya?

Uyumsuz yada Eşleşme. Eşleşme'yi sevmediğim için yarıda bıraksam da -tamam, vurmayın bu kitabı sevenler- bence güzel bir olay var. Ne güzel koca aramana gerek kalmıyor, hop senin için fırlatıyorlar bir tane, çirkin şansımı kullanırsam yakışıklı birini alabilirim belki ;)).

5- Birlikte kış tatiline gideceğin bir kitap karakteri?

Ay yok sayamam, hepsine aşığım ben. Hangi kitabı okuyorsam birkaç hafta onun ismini okulda bağırarak geçiriyorum, sormayın bana böyle soruları. 


6- Bu sene için listende olan bir kitap?

Önüme geleni koyuyorum listeye ama başta Meleğin Düşüşü ve Hiçliğin Kıyısında var. Alacağım onları, kararlıyım. Yani sanırım... Öğrenciyiz biz! 











7- Favori tatilin, içeceğin, atıştırmalığın ve filmin?

Yok sınavmış, yok performansmış derdi olmayacak arkadaş tatilimde! Elime alacağım kitabımı, bir yanımda vişne suyum -kahve sevmem-, bir yanımda çikolatam oh mis. İçecekle atıştırmalığı söyledim sanırım, neyse. Pek film izlemem, genel olarak dizi izliyorum. Eskilerden olan bir film vardı annemin önerdiği ve benim öyle geçen ay severek izlediğim; Back To The Future. 

Aa mim bitmiş! :O Ben çok severek yaptım, umarım siz de severek okumuşsunuzdur. ^^ Hepinize kokulu öpücükler. 



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

1 yorum:

  1. Canım benimki Afrodit değil, o İpek. Benim blog Athena'nın Güncesi ^^

    YanıtlaSil

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML